Jei jūsų šalis ar regionas nenurodyti, taip pat jei nepavyksta susisiekti nemokamomis telefonų linijomis, skambinkite adresato sąskaita +1-303-967-1096. (Skambinti adresato sąskaita galima per vietinį operatorių).
Pametėte kortelę ar ji buvo pavogta?
Paskambinkite mums
Trys paprasti žingsniai gauti naują kortelę
1. Susisiekite su mumis bet kuriuo metu
Padėsime jums, susisiekite pokalbių programėle ar telefonu. Spustelėkite pokalbio mygtuką arba laukelyje pasirinkite šalį, kad sužinotumėte telefono numerį.
2. Blokuokite kortelę
„Visa“ darbuotojas blokuos jūsų pamestą ar pavogtą kredito ar debeto kortelę ir nedelsdamas apie tai informuos jūsų banką. Kortelės vagystės atveju tai gali padėti užkirsti kelią sukčiavimo bandymams.
3. Gaukite naują kortelę
Bendradarbiaudama su jūsų banku „Visa“ paruoš naują debeto ar kredito kortelę ir išsiųs jums per 24–72 valandas.
Skubios situacijos atveju
Galime pasirūpinti, kad kuo greičiau gautumėte naują kortelę arba grynųjų. Tiesiog paskambinkite mums ir mes užblokuosime kortelę (jei žinomas jos numeris) ir susisieksime su jūsų finansų įstaiga ar banku. Naują kortelę gausite per vieną–tris darbo dienas po banko patvirtinimo.* Taip pat, įprastai per kelias valandas po banko patvirtinimo, „Visa“ artimiausiame jums filiale gali parūpinti grynųjų.
* Galimi tam tikri suvaržymai / apribojimai
DUK
-
„Visa“ darbuotojas padės jums užpildyti pranešimą apie pamestą ar pavogtą kortelę. Pasikalbėkite su mumis arba paskambinkite nemokama telefono linija, kurios numerį rasite šio puslapio viršuje, išskleidžiamajame meniu.
-
„Visa“ darbuotojas padės jums pranešti apie sukčiavimo atvejus jūsų bankui. Pasikalbėkite su mumis arba paskambinkite nemokama telefono linija, kurios numerį rasite šio puslapio viršuje, išskleidžiamajame meniu.
-
Nedelsdami susisiekite su banku. Jei nerandate banko telefono numerio, kad galėtumėte blokuoti kortelę, kreipkitės į mus pokalbių programėlėje arba nemokama telefono linija, kurios numerį rasite šio puslapio viršuje, išskleidžiamajame meniu.
-
„Visa“ nulinės atsakomybės politika* – tai mūsų garantija, kad nebūsite atsakingi už neteisėtus veiksmus, atliktus naudojant jūsų sąskaitą ar sąskaitos informaciją. Esate apsaugoti, net jei jūsų „Visa“ kredito arba debeto kortelė pamesta, pavogta arba naudojama sukčių, internetu ir gyvai.
* „Visa“ nulinės atsakomybės taisyklės netaikomos tam tikroms komercinių ir anoniminių išankstinio mokėjimo kortelių ar kitoms operacijoms, kurių „Visa“ nevykdo. Kortelių savininkai turi būti atsargūs ir saugoti savo kortelę; pastebėję neleistiną kortelės naudojimą būtina nedelsiant apie tai informuoti kortelę išdavusią finansų įstaigą. Detalesnės informacijos teiraukitės kortelę išdavusioje įstaigoje.
-
Norint sumažinti išlaidas laukiant pakaitinės kortelės, susidūrus su sunkumais priimant korteles ar tiesiog prireikus grynųjų pinigų, „Visa“ gali pasirūpinti, kad netoli jūsų esančioje vietoje būtų galima gauti grynųjų pinigų. Pasikalbėkite su mumis arba paskambinkite nemokama telefono linija, kurios numerį rasite šio puslapio viršuje, išskleidžiamajame meniu.
-
Jei prarastumėte, pavogtumėte, sugadintumėte ar pažeistumėte savo debeto ar kredito kortelę, bendradarbiaudami su jūsų finansų įstaiga patvirtinsime ir pasistengsime, kad jūsų pakaitinė kortelė būtų jums pristatyta kiek galima greičiau. „Visa“ pasaulinis klientų aptarnavimo centras visuomet pasirengęs jums padėti. Pasikalbėkite su mumis arba paskambinkite nemokama telefono linija, kurios numerį rasite šio puslapio viršuje, išskleidžiamajame meniu.
-
Visą parą ir kiekvieną savaitės dieną (24/7) veikianti „Visa“ pagalbos linija susisieks su jūsų finansų įstaiga dėl jūsų kortelės ar sąskaitos, pateiks bendrą „Visa“ informaciją arba padės susisiekti su atitinkamų paslaugų teikėjais. Pasikalbėkite su mumis arba paskambinkite nemokama telefono linija, kurios numerį rasite šio puslapio viršuje, išskleidžiamajame meniu.