Naujas mokėjimo sprendimas, orientuotas į klientą ir pardavėją
Šiandien klientai daug tikisi iš įmonių, o jų siūloma patirtis tampa pagrindiniu esminiu bruožu. „Vibrant“, naudodamasi „Visa“ tinklu, siūlo įmonėms mokėjimo programėlę, kuri užtikrina, kad tiek klientas, tiek pardavėjas galėtų lengvai ir efektyviai atlikti operacijas.
Anksčiau „SteamFoss“ – įmonė, teikianti automobilių plovimo ir techninės priežiūros paslaugas savo klientams, atlikusi paslaugą pateikdavo mokėjimo nuorodą. Tai reiškė, kad reikėjo sugaišti laiko primenant klientams, kad jie įvykdytų mokėjimus, o klientui reikėjo rankiniu būdu įvesti kortelės duomenis. Dabar, kai „Vibrant“ yra „Visa“ „Tap to Phone“ tinklo tarpininkas, „SteamFoss“ gali priimti mokėjimus savo telefonais iškart po to, kai baigia darbą. Suteikusios galimybę priimti mokėjimus darbuotojo mobiliuoju įrenginiu, „Vibrant“ ir „Visa“ kartu leido įmonei sukurti sklandžią patirtį nuo užsakymo iki apmokėjimo, o tai labai padėjo.
Susipažinkite su „SteamFoss“ istorija